Intens contact tijdens intensieve wandeling van Haaksbergen naar Winterswijk

17 maart 2017 - Winterswijk, Nederland

Op zaterdag reden we samen een stukje van de route die ik al had afgelegd. Best indrukwekkend die afstand in korte tijd. Heimelijk denk ik dan wel eens hoe simpel het eigenlijk is om met een rugzak de wijde wereld in te gaan en te lopen te lopen te lopen. Wat houdt me tegen? Een heleboel.... huis,werk,man en dan natuurlijk in omgekeerde volgorde. In elk geval met dochter aangekomen in Haaksbergen waar de reis begon. Mooi weer en al snel liepen we in prachtig natuurgebied en kwamen we de flamingo route tegen die we voor een groot deel hebben gevolgd. Wat een verrassing was het dat we flamingo s in het water zagen. Een stuk of 4 maar wat een prachtige kleuren. Daarna door naar Winterswijk, een klein beetje van de route af maar lokte vanwege het feit dat ik 30 jaar geleden datr 2 jaar heb gewoond. Ik kon me niet veel meer herinneren van de stad behalve het marktplein. Daar neergestreken en een heerlijke maaltijd in rap tempo genuttigd. We meosten de bus halen en nog terug reiden naar Loppersum via Zwolle. War ene mooie dag! Deze dag was wel heel speciaal omdat Annalie mij de opdracht vooraf had gegeven 10 vragen te stellen onder het wandelen. Omgekeerd idem dito. De mooiste levensvragen kwamen tijdens de wandeling voorbij. Van wat wil jij mij nog meegeven tot hoe zie jij jezelf over 10 jaar. Intens contact tijdens een intensieve wandeling